A dél-szláv sajtó a napokban tele van azzal, hogy a szerb köztársasági elnök, és a magyar miniszterelnök a Balkán térképének átrajzolására készülnek. Mi, a részünkről csak támogatni tudjuk az ötletet!
A kiszivárgott információk szerint Koszovó északi, szerb többségű területei a német többségű, Olaszországhoz tartozó Dél-Tirolhoz hasonló, rendkívül széles körű autonómiát kapnának, ennek fejében pedig Szerbia nem ellenezné az albán többségű Koszovó egyesülését Albániával. Észak-Macedónia és Montenegró albán többségű részei is az újonnan létrejövő Nagy-Albániát gyarapítanák.
Szerbia emellett vagy megkapná a szerb többségű boszniai Szerb Köztársaságot, vagy Észak-Koszovóhoz hasonlóan a boszniai szerbek entitása is Dél-Tirol-típusú autonómiában részesülne, csakúgy, mint a horvát többségű Nyugat-Hercegovina. Bosznia-Hercegovina ezen része vagy az anyaország Horvátországhoz csatlakozna, vagy Bosznia-Hercegovinán belül – a délszláv háborút lezáró 1995-ös daytoni megállapodásban rögzítettek helyett – a bosnyák–horvát föderáció megszüntetésével a horvátok is önálló entitáshoz jutnának.
Nekünk magyaroknak is ki kell vennünk a részünket a határkorrekciókban - Itt az ideje a Délvidék, vagy legalább a magyarlakta részek visszaszerzésének!
Alá kell húznunk: Magyarországnak csak akkor érdeke a Balkán térképének újrarajzolásában részt venni, ha abból hazánknak haszna is származik. Ez a haszon pedig csakis a (legalább etnikai alapú) revízió lehet!
Ha már a határok újratárgyalása zajlik, akkor itt az ideje, hogy mi is benyújtsuk igényeinket, és visszakérjük elrabolt, idegen megszállás alá került földjeinket. Ha nem is a teljes Délvidéket, de legalább a többségében magyarlakta területeket vissza kell kérnünk!
2019 tavaszán Lázár János egy Nagy-Magyarország térképet vitt Orbán Viktorhoz, amelyen egy déli (már egyes délvidéki városokat is tartalmazó) vasútvonal tervét mutatta be - lehet ez már előkészítés része volt?
Lázár János még 2019 tavaszán egy Nagy-Magyarország térképet vitt Orbán Viktorhoz a Karmelita Kolostorba, ezen mutatta be a déli vasútfejlesztések tervét. Az 500 kilométernyi vasútfejlesztés szembetűnő érdekessége, hogy a vasútvonal olyan városok összeköttetését is biztosítaná, melyek egy része - bár 1000 esztendeig igen, de - jelenleg nem Magyarországhoz tartoznak.
Lázár János facebook videója az eseményről
A vasútvonal megépítésével a Vajdaság és a Partium egy része is integrálásra kerülne a magyar közlekedésbe. A tervezett útvonal: Pécs, Szabadka, Szeged, Hódmezővásárhely, Békéscsaba, Nagyszalonta, Nagyvárad, Debrecen. Lehet a felsorolt városok hamarosan ismét Magyarországhoz fognak tartozni?
A térképek már az Európa Tanács előtt vannak...
Nagy lehetőség van most Magyarország kezében: ügyes diplomáciával, békés úton visszaszerezhetjük a Bácskát, a Bánátot és a Szerémséget, vagy legalább ezen területek többségében magyaroklakta részét! Reméljük a magyar kormány élni fog a lehetősséggel!
Budapest, 2021.04.19., Magyarok az Igazságért - MI
A magyar kormánynak nem autonomia kérdéséről kell tárgyalni, mert azt az elcsatolt területeken éppen regnáló kormánytól bármikor eltörőlheti, hanem a Magyarországhoz való visszacsatolásról!
VálaszTörlésTeljes mértékben egyetértünk!
Törlésbar sikerulne,hajra orban viktor hajra magyarok
VálaszTörlésMindent vissza!
VálaszTörlésNincs túl nagy hírverés az ügy körül. Biztos, hogy ez nem fake news??
VálaszTörlés